Thursday, June 6, 2013

kerana kamu...

assalamualaikum... lama tak update blog..
sbbnya HATI aku sakit.. sbb aku tak tau apa salah aku pd seseorang... sampai dia sanggup buang aku mcm sampah dari hidup dia... aku tak tau nak cakp apa... yg aku cuma nak cakp aku bukan MALAIKAT & NABI tuk mudah memaafkan org dan aku bukan juga komputer yg boleh bila kau telan butang delete lupa semua yg terjadi apatah lg kau ckrg dah buang aku....
tp thanks juga pada zatie my roomate sbb sudi dengar semua omelan aku.... kau mmg sahabat aku paling sejati... n thnaks pada Rash walau jauh slalu dengar omelan far.. thanks be my fren...n thanks for kak suzi, Nizam, Ehsan, Fahmi, Azwan, Benn, Arep, Nina, Fuzie, Nadia, Jamal, kak fifah & Naz every day make me happy....:)

hmm... kat cnie aku nak kongsi satu lagu... yg i like it...

Luka Terubati
Saat Hadirmu Isi Hidupku..
Kau Balut Luka Di Masa Lalu Ku..

Badai Telah Berlalu
Kau Hapus Semua Dari Hatiku.. 
Terhempas Perih Ini Berlalu..
Kau Balut Luka Di Masa Lalu Ku

Aku Bahagia
Kamu Kamu Kamu Ada..
Semua Sakit Ini
Terhenti Oleh Cintamu..

Tak Ada Lagi
Luka Luka Luka Di Hatiku..
Senangnya Hatiku
Kerna Ku Mengenal Kamu.. 


Pictures:





hmm... nie kenangan yg tak mungkin kita lupa dengan korang....

No comments:

Post a Comment