Thursday, May 9, 2013

Bingkisan hati...

Assalamualaikum...
serius aku tak cukup kuat nak hadapi semua ini...
tp aku yakin janji Allah itu pasti... 
so aku cuba untuk kuat...

air mata jngn ditnya bnyak mana mengalir....
HATI jngn ditnya bnyak mna sakitnya...
tp aku cuba untuk lupakan dan buang semua itu...
jika dengan KEMAAFAN boleh buat aku tenang..
KEMAAFAN itu dah lama aku beri...
sbb kau adalah insan yg sangat aku syg,,,
jd KEMAAFAN itu sentiasa ada untuk kamu...
cuma aku tak cukup KUAT untuk hadapi kamu..
itu kau perlu tahu dan selalu tahu...


hmmm...susah kalau HATI nie dah sangat TERLUKA....

Kerna cintakanmu kujadi begini..
Kerna sayangkanmu kutelan semua..
Betapa hebatnya kau dihati ini..

Kenapa kau tak pernah fikirkan aku..
Kenapa si dia jadi pilihanmu..
Ku sedar siapa diriku di sisimu..

2 comments:

  1. Aslkm farhana...
    Boleh bagi emel farhana tak..
    Saya ada benda nak tanya..
    Jangan risau, bukan benda tak baik...


    Aini

    ReplyDelete
  2. tngok your facebook. ada msg dari sya... thanks..:)

    ReplyDelete