Friday, April 26, 2013

kita

assalamualaikum...
korang pernah dengar tak lagu KITA???????????????????????? nyanyian fourteen... lagu tema cerita sebenarnya saya isteri dia...aku sangat suka lagu ia bawa seribu makna dalam hidup aku.... ok i have someone that aku sangat rapat..aku layan dia sangat baik... tp lately nie hubungan kami mcm jauh.... tak tau knp???????????????????????? aku sangt rndu kenangan kami... hope dia dengar lagu nie dan faham maknanya...

Kau renunglah wajahmu
Dimanakah hilangnya raut seperti dulu bila dicemar air mata
Ku tak mahu berpisah kerana hati masih sayang pada dirimu
Tapi harapan makin kabur

Korus
Manakah kita jika kau dan aku tidak sekata
Sepi walaupun bila bersama
Dekatkan pun tetapi berjauh hati

Manakah kita bila sering bertentangan
sahaja walaupun bibir cuba menyepi
Hakikat percaya tanya dengan jujur
Manakah kita

Dijiwaku sengsara menanggung derita
kerana cinta berubah tapi tak akan kehilanganmu



Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2013/04/lirik-lagu-kita-fourteen.html#ixzz2RcRkywWk


aku tak nak kehilangan kau....:( biar apa pun org kata ttg kita tp bg aku kita ttp best fren....

No comments:

Post a Comment