Friday, February 8, 2013

praktikal...

assalamualaikum..dah lama tak update blog sejak aku praktikal..
bukan tak nak update tp aku btul2 busy..bnyak sangat kerja..selama nie aku tak pernah tau apa itu QA dan apa itu proposal screening n apa2 jerlah... tp kat cnie semua aku blajar....
dan alhamdulillah..walau bnyak kerja tp aku suka sbb best.. aku ada kawan2 praktikal lain dan aku suka sbb ada kawan depan meja aku yg sangat baik...slalu bg tunjuk ajar dekat aku..dapat GM yg tak malu2 ajar aku yg tak tau mcmna nak guna excel nie dan bnyak lagi... alhamdulillah atas kurnian Ilahi..cuma kat cnie bila balik sangat sesak... klau kuar office tueknalah awal..pas tue pergi pun knalah awal sbb nak dapat parking...:) tp alhamdulillah Allah permudahkan jalanku.... thanks pada yg sudi menolong dri ini....:)

alhamdulillah sbb aku dapat housemate yg sangat baik..dapat housemate yg bg aku tngok tv dia..sampai kami dapatlah tngok drama setia hingga hujung nyawa tue..bestlah..thanks mardhiah.. thanks juga sbb bg fana almari... thanks sbb sudi terima budak nakal nie jd housemate awak...thanks kat sue sbb bgtahu pasal rumah nie..thanks sbb sama2 maain masak2 dengan sya... nanti kita masak lagi yer..saya syg kamu semua.. kalau bleh sya tak nak ada konflik..klau bleh nak kawan ngan kamu sampai bila2....thanks...:)
hanya itu dapat aku cerita..mmg tak ada yg menarik pun aku hnya aku...

*hanya "aku" & "roomateku" tahu knp aku pilih jalan yg sukar ini... hope ALLAH akan bg petunjuk untuk apa yg aku cari selama ini....:)

1 comment:

  1. Baguz la wei kalau kau heepy...Susah tak pe,insyaalh,masa depan nnti senang :)

    ReplyDelete