Wednesday, January 30, 2013

maafkan aku..

assalamualaikum...
korang pernah dengar tak lagu maafkan aku..
lagu nie best tau... kumpulan last minute nyanyi...
nak dengar:
http://www.youtube.com/watch?v=3tcTkXvb76Q

korang aku minta maaf pada sape yg terasa yg aku tak syg korang atau tak ambil berat ttg korang....
aku minta maaf.... sbb aku mmg sangat busy...
sampai aku sangat penat dan terpaksa lupa sakit yg aku tanggung...
aku sangat busy  coz dengan cari rumah sewa lagi..dengan kenduri lagi...
mmg aku sangat busy... nak kmas brg2 lg untuk pindah..
yer aku bakal start pratikal...kat mna.. biarlah rahsia...


n now... aku nak ucap tahniah kat my bff sbb dah bertunang...
tahniah sayang...
masa aku gie kenduri tunang my bff tue ada gak mak cik2 yg tnya aku bila lagi...
aku cuma senyum... bg aku yg tak ada calon nie nak wat mcmna.. senyum jerlah yg mampu..
yg aku paling tak boleh lupa
ayat my best fren: kalau cari calon suami tue mcm cari ikan kat pasar..dah lama aku bawa  calon.... malah lbih ramai dari mak aku minta..tp masalahnya bukan mcm tue...
yer mmg btul apa kata my bff...
bg org yg tak faham dia tak akan mengerti apa dalam HATI yg satu ini...


hmm...
pada semua yg aku sakitkan HATInya..aku minta maaf..
n lagi satu HAPPY BIRTHDAY mak & adikku TERSAYANG...
aku sangat-sangat sayang mereka... sbb merekalah segalanya yg wat hidup aku amat bermakna...
Ya Allah cucurilah rahmat keatas mereka berdua....:)
berilah mereka kebahagiaan ke atas mereka berdua....
dan Al-Fathihah juga buat arwah datukku Mohd Rais.....

No comments:

Post a Comment