Thursday, January 3, 2013

kamu & KAMU & kamu ..(susah & senang BERSAMA)

assalamualaikum...
sorry kalau lately nie bnyak sangat aku merepek...
klau rasa tak nak BACA just clik X kat atas tue... thank you...
ok..kali nie aku nak cerita pasal seseorang.. cukuplah kalau aku gelarkan dia Miss N...
Miss N is my best Fren.. untill now dia masih cakp dia best fren aku walau aku tak tau sama ada dia best fren aku atau tak....
dah lama aku knal dia.. hampir separuh hidup dia & aku.. dia baik bg aku...
sbb suatu masa dulu dia sering ada disaat aku buntu...
tp MASA can change everything.... MASA juga mungkin sudah mengubah my fren..
dia tak macam aku knal lagi....
melihat perubahan orang yg kita sayang bukanlah satu yg SERONOK apatah lagi kalau yg berubah itu adalah something yg buat hubungan kita dan dia makin jauh...
dia hanya akan hubungi aku bila dia perlukan aku..
bila dia buntu, ada masalah cinta & sebagainya..
bila aku hubungi dia disaat aku buntu, aku busylah far...
aku cbuklah far... sometimes HATI nie nangis sendiri...
knp disaat aku perlukan tangan dia, bahu dia, dia pergi?????????????????
malah tak pedulikan HATI yg sakit ini...
aku tak pernah cakp aku busy kat dia...
aku tak pernah cakp aku cbuk dekat dia...
aku tak pernah cakp kau calllah ***** ...
dan paling aku terasa bila she said yg penting aku nak kerja lebih dari kau...
aku tau dia mungkin bergurau... tp aku tak pernah cakp macm tue pada kau...
selama kita berkawan... aku tak pernah cakp aku nak lebih dari kau...
malah bila kau ada lebih aku tak pernah jeles... malah i'm HAPPY & BANGGA dengan kau...
tp knp kau cakp mcm tue??????????????? did i your enemy ???????????????????
renungkanlah... siapa aku sbnrnya dalam HATI kamu....
* maaf klau kau baca ini wat kau terasa... tp HATI nie lebih TERASA.. dan lebih dulu rasa SAKITNYA...

n second KAMU....( Mr.S)
kamu datang saat HATI aku betul2 LUKA ....
luka sbb dikhianati insan aku SAYANG....
aku sayang kamu..... sangat sayang....
malah sayang itu tak dapat aku nak gambarkan dengan kata-kata....
malah tiap saat aku doa supaya bila aku buka mata aku dapat lihat KAMU.....
kamu mmg buat hidup aku yg dulu suram kian bermakna.... malah ia wat aku ingin hidup seribu tahun lagi...
kamu buat aku lupa siapa diri aku.... siapa aku dan siapa kamu...
tp betul kata org.... bila kita sayang org sayanglah berpada-pada..
tp mungkin kerana KAMU tahu aku menyayangi kamu....
sbb itu... dengan senang kamu melukai....
tp aku ttp beri kamu peluang keran HATI ini sangat degil...
sangat menyayangimu...
aku trus memendam rasa..
sampai kamu LUKAI aku buat kali ke-dua...
tp aku still sayang kamu...
aku sendiri tidak tahu knp HATI ini susah nak buang kamu....
tp kamu tak pernah lansung cuba LIHAT HATI ini...
yg kamu tahu... kamu sunyi...
kamu nak HATI nie faham kamu...
kamu nak aku senyap dan menahan setiap LUKA hati ini...
tp sampai bila??????????????????????
kadang-kadang aku tnya sama HATI aku mungkin bila aku MATI baru kamu mengerti apa itu erti sayang???????????? dan baru kamu tahu yg aku SANGAT MENYAYANGI kamu...
walau aku selalu senyap.. selalu pandang kamu dari jauh... selalu mendoakan kamu disetiap doaku....

third kamu....(Mr. M)
kamu sangat sweet....
kamu sangat aku hormati...
kamu buat aku gelak disaat aku buntu...
kamu buat aku rasa i'm not alone in this world...
kamu buat hidup aku sentiasa ceria....
kamu selalu pinjamkan telinga kamu...
selalu beri aku nasihat...
layan kerenah aku yg macam budak2....
selalu ingatkan aku ttg study...
walau kadang-kadang tension juga bila kamu tnya soalan yg aku tak mampu nak jawab....
bagi aku kamu seorang yg "istimewa" antara my BFF..
knp? sbb kamu ada masa aku SUSAH & SENANG...
thanks.....
tp paling aku tak tahan ttg kamu..kau cukup kemas...
ia wat aku scary sangat ok..sbb ia sangat BERBEZA dengan aku yg comot nie....
aku mungkin akan merindui kau masa LATIHAN INDUSTRI nanti....

yg ke empat... Miss Z...
dia "roomate" aku paling cute...
you know why i telll you cute...
sbb bila kau senyum aku rasa nak cubit2.....
aku rasa HAPPY... thanks coz masa aku kecewa dan rasa aku sendirian...
you give me your shoulder.... thanks....
n one more thing about kau yg aku suka kau sangat suka cakp..
wat aku rasa i'm not alone dalam bilik nie..
dan ada sajer yg kita cerita terutama ******....
ha..ha..( BIARLAH RAHSIA)

yg ke 5 ... aku panggil dia MR. Pelik...
dia mmg pelik... sbb nama dekat FB pun pelik....
tp aku suka tngok muka dia...
muka dia sangat manis..
tp plz don't mention kat dia...
sbb nanti dia perasan....
tp dia my BFF paling cute sbb dia slalu chat ngan aku....
slalu wat aku gelak bila tngok chat dia....:)
dan dia my BFF yg aku tak boleh lupa..
sbb sabar layan kerenah aku yg asyik suruh dia mendownload cerita, lagu & mcm2...

yg ke 6 aku panggil dia MR. Sepet..
mata dia macam korea ok..
dan dia sangat comel..
nak tau knp..
sbb bila dia senyum...
ramai betul girl kat luar sana akan toleh....
tp dia pemalu..
dan one more thing yg aku suka ttg my BFF nie dia sangat berilmu tp low profile...
dan tak hairanlah kalau ada girl kat luar sana yg akan suka dekat dia...:)


hmmm... nanti aku sambung lg yer... sbb kepala pening ckrg..lpas jawab FA....



No comments:

Post a Comment