Thursday, January 3, 2013

LaGu & aKu...


Bukan sengaja kuluahkan hasrat hati iniNamun terpikat tak berdaya menahannya lagiBagai bersama merenung bintang dan bulanBersama mengharungi arus di lautanItulah…Kisah kau dan akuBermain di mindaSememangnya kita tidak seperti sehaluanNamun perasaan sayang semakin kurasakanBagai melihat warna pelangi yang indahBersama dibasahi hujan yang mencurahItulah…Kisah kau dan akuBermain di minda

KAU dImInDa... tajuk lagu nie....

Tahukah kau mengapa mereka cemburui kita sampai bila-bilaKerna cinta tak akan memaksa datang bersahaja tak kita masaWalaupun seketika
[Chorus]Percayalah engkau dihatikuAku tak berpura kau pun tahuSatu permintaan kau berikan kesempatanUntuk hidup denganmu

Jika engkau dapat merasakanSatu perubahan bagai dilanda taufanItulah imaginasiku padamuJangan kau tertipu dalam dunia yang tak menjanjikan
Aku rela dipukul atau dihinaTapi jangan kau ragu niat cintaku

Nie plak lagu DEnGANmu...

aku sangat suka dua buAh lagu nie.. Nak tau knp?
fiRst, sbb dia ada dalam CIter AkU sUKA...
istanbul aku datang....





No comments:

Post a Comment