Tuesday, January 17, 2012

kisah aku dan SIDIA....(*_*)

assalamualaikum...
why my entry mcm tue ek tajuk dia???????????????????????????????????????????
ha..ha.. cbnrnya aku tak pernah terpikir pun nak cter pasal si dia...
coz bg aku PERJALANAN kami masih panjang...
dan aku bukanlah insan sempurna untuk dia....
jd harapan tue aku cuma taruh dalam hati jerlah...tak salahkan kalau ada angan2 apatah lg jika ia membawa kebaikan...


cbnrnya.. aku sangat2 HAPPY to see his face.... pas exam...  tngok muka insan yg anda syg depan mata anda... n tersenyum dekat anda.. what you feel?????????????? klau korang mstilah biasa jika bf korang sentiasa ada dpn mata.. tp bg aku yg klau ada "masa" baru jumpa.. mstilah excited.. klau bleh nak jerit satu dunia kata kegembiraan aku....yes... aku sangat2 HAPPY... apatah lg setelah penat sidia drive ke Penang.. semata-mata ingin jumpa aku n luangkan masa ngan aku... thanks dear awak buat saya  btul2 terharu.... ha..ha...


semalam lepak kat PERLIS dengan si dia... cantik btul kg dia.... so NICE... tngok rumah tok dia... tngok bandar KANGAR... pie PADANG BESAR....cantik sangat... paling best i got stich..... comel sangat.....thanks.... n masa perjalanan balik singgah tngok laut... cantik sangat permndangan tengok matahari terbenam....


kenangan tersebut tak mungkin aku lupa... aku  my be masih tak tahu adakah "dia" insan diutus TUHAN untukku..kerna dia masih tak memberi aku satu tanda yg PASTI... tp aku tahu jika aku berdoa dan mengangankan satu yg INDAH dengan dia tak salahkan... walau aku tahu pasti kat luar sana beratur girls lain nakkan dia.. walau aku tahu aku tak cukup SEMPURNA untuk dia.. terlalu bnyak KEKURANGAN....


pada HATI: aku selalu kata SABAR....pd diri kukata.. kalau "dia" bukan insan diutus TUHAN.. redha ajer... mungkin ada yg lebih baik.. tp yg penting doa agar TUHAN lembutkan hati dia untuk terima aku apa adanya....:) hanya itu KISAH AKU DAN SIDIA... kisah kami tak sehebat kisah mumtaz dan shah jehan... tak sesedih  kisah romeo dan juliet.. mungkin tak sesuci kisah Rasulullah dan Siti Khadijah....mungkin juga tak seromantik cerita cinderella dan puteranya... tp aku ingin kisah kami spt beauty n beast... walau aku bukan beauty tp aku mahu jd HATI secantik beauty... bisa merubah Beast yg begitu pemarah dan begitu ego....(*_*)

No comments:

Post a Comment