Wednesday, January 11, 2012

akhirnya aku PUTUS ASA...(T_T)

assalammualaikum...
rasa syukur sangat bila paper BRM dah selesai.. rasa sangat ringan kpala nie.. 
tp.. di HATI ini ada PERSOALAN yg tak terjawab..sampai ke saat ini..
ada RESAH yg tak henti bertamu..
ada JIWA yg asyik bersedih...
ada RINDU yg tiada penghujung...
ada HARAPAN yg hanya tinggal angan2..
bila aku MAKIN sedari HIDUP INI tak seindah yg aku ANGANKAN.....


semakin aku cuba... semakin kuat DUGAAN yg datang..
dan kini aku sudah PUTUS ASA..
maaf....
aku mmg PUTUS ASA...
buat pertama kali dalam HIDUP ini aku PUTUS ASA..
maaf aku bukan sengaja ingin putus asa...
tp aku tak mampu...
tak mampu untuk bersabar, dan esok sabar lg..
biarlah TUHAN tentukan..
samaada aku akan terus begini atau akan ada SEMANGAT yg baru..
jika HARAPAN itu ada..
jika CAHAYA itu ada..





p/s: no water.. SAUJANA tak ada air... mcmna nie.. aku ada baju nak kna basuh.. nak solat lg.. nak mandi lg... cpatlah air dtg.. bnyak nie nak kna wat.. plz...(T_T)

No comments:

Post a Comment