Monday, May 2, 2011

future... if ican see it.....

assalammualaikum....
tengah membaca buku psiko....
terlintas sesuatu difikiran.....
apa akn terjadi pada masa akan datang...
bila.... soalan tue dah tertanya di hati dan di minda ini...
saya memula memikirkannya...
walaupun saya tahu, ia mungkin hanya impian yg pnuh dengan angan2...
tp.. yg saya pasti... saya msti kuat dalam mnempuh segala hal...
saya mest balik dengan segenggam ijazah...
itu yg pasti.... "NEVER GIVE UP UNTILL THE END"
itu yg pasti... 
plz pray for me... coz ini harapan mak dan ayah saya... & saya harap sangat
saya dapat tunaikan kerna merekalah "sweetheart" saya....
saya tak harap dapat lbih dari apa yg saya jangka... cuma... 
saya akan cuba berusaha... kerna saya yakin ALLAH sentiasa ada bersama hamba yg berusaha...
saya harap kawan2 saya kila, fizah, dayah, liza, arip, mizah, n akan trus berusaha...
saya doakan kamu semua BERJAYA n SUCCESSS...
hope kita sentiasa diredhai dan dirahmatiNYA.....


p/s : so study... jngn asyik tonton movie jer.....

No comments:

Post a Comment