Sunday, May 1, 2011

again awak.....

assalamualaikum....
knp ye? saya suka guna tajuk tue...
sbb ia coretan hati saya untuk someone...
tp... 
saya tak taulah 'dia' membaca atau tak...
kamu pernah tak mngenali seseorang....
seseorang yg kamu sayang... 
tak kisahlah dalam bntuk apa.....
saya mngenali dia.... yg saya panggil awak...
awak yg dlu suka senyum...
awak yg dlu tak pernah mninggikan suara pada saya..
tak pernah mnyakiti saya walau sekali...
awak yg dlu suka wat saya senyum..
suka dengar celoteh saya...
malah bagai dunia milik kita...
tp....
semakin hari makin jauh..
awak makin jauh dari pndangan mata..
makin jauh untuk ku gapai...
masih saya ingat masa awak kata awak dapat twaran ke sana..
saya manusia paling gembira... tp..
disudut hati...saya manusia pling risau....
adakah awak akn masih spt dlu???????????????????
dan saya masih disini mneruskan impian saya..
akhirnya saya berjaya juga melangkah spt awak..
tp...
bila saya disini...
saya lihat awak semakin jauh...
awak, knkadang saya ingin balik ke masa lalu..
dimna dunia hnya milik kita...
tp....
saya thu.. ia hnya kenangan....
dan awak yg disini bukan awak yg dlu..
bukan awak yg comot... bukan awak yg dlu berkongsi semua kisah dengan saya..
awak yg disini semakin dewasa mniti mimpi indah yg pernah awak kata dlu...
tp... saya mnjadi takut..
kerna awak semakin bangga dalam mngapai mimpimu..
saya takut jikalau satu hari awak jatuh..
adakah "kawan" awak itu akan mnemani awak....
adakah "kawan" awak itu akan mngesat air mata awk...
knkadang saya terlalu risau....
sehingga saya tak pernah memikirkan HATI saya yg awak sakiti.....
tp saya tahu saya hnya mampu berdoa.... agar awak sentiasa BAHAGIA....

P/S: ternyata terlalu susah melihat awak yg semakin jauh... 

No comments:

Post a Comment