Thursday, May 5, 2011

bilik 3-50... m04....

assalammualaikum...
hmmm.. nielah no. blik saya kat usm sidang 2010/2011....
my blik???????????????????? cantik tak ek?????????????
yg pnting kat blik saya.. 
hari2 dapat rasa makan kat jejantas...
tak pyah pie mkn kat jnjntas sungai buloh....
kat blik kami bnyak keta lalu... ha..ha...
cantiklah.... kemudahan semua ada... cuma kami kat atas bukit...
so.. pntlah daki tangga hari2.....
actually masa ambil gambar nie... bilik dah kosong..
semua brg dah antar kat stor.....
pas nie tak taulah dapat blik mna plak...
n thanks for my roomate rusmina...
coz be my roomate..
sorry if i make mistake spnjang roomate dengan awak.....
hmm... sidang depan tak tau lglah dpt roomate ngan sape..
tak kisahlah.... asal dapat hostel...
spnjang sem nie bnyak kot suka duka yg dtmpuhi...
but.. stay happy cz dapat kawan2 mcm mreka.....

nielah bilik kami.....

cantik tak?????????????????

nie permandangan dari tingkap blik kami.....

atas bukit gitue....

depan tue hostel restu boyz n sblh saujana mo3....

nie saya.....

nie kat dalam almari yg dah tak ada brg.....   

anyway inilah kenangan spanjang sidang nie..
tahun depan tak taulah dapat blik no.brape plak...
n roomate siapa...
yg pnting.. tak taulah result dapat apa..
tp alhamdulillah dapat jawab exam ngan ok...
walau tak taulah brape dapat....
tp to my family: tunggu alg BALIK.. rindu...
n for my frenz: saya tunggu kamu semua kat pilah jerlah n wat exam btul2
n to my frenz yg kat usm: i will miss you all... 
n tak sabar nak jumpa insan2 yg kusayang...
n budak SENGAL... yg tak tau saya rindu dia.....
peace.....

No comments:

Post a Comment