Saturday, June 22, 2013

NO ONE...

Assalamualaikum...
aku tak chat..itu aku boleh cakp....
demam melanda ckrg... kalau dlu kat usm aku slalu nangis sbb mak tak ada kat sisi bila demam..tp ckrg bila dah dekat aku tak nak balik plak.. gedik btul aku..but ada sesuatu yg aku nak kongsi....

org yg aku knal bertahun sakitkan HATI aku….aku pun tak tau apa salah aku kat dia… salah ker kalau aku tak maafkn org yg dah sakitkan hati aku…mmg ini aku..aku bukan manusia pemaaf.. bg aku bila aku minta maaf atau maafkan org biar ia dengan seikhlas hati aku… bukan atas dasar paksaan atau apa sahaja yg sewaktunya… my mum always said maafkanlah org tue akak walau dia sering sakitkan hati kita…tp aku bukan begitu insannya… nak tau knp… sbb aku tak nak kna soal balik dekat Allah dekat padang masyar esok knp aku maafkan org itu atau minta maf pada org itu sdgkn aku tak ikhlas… aku just cakp dekat insan tue just give a time.. lma mna aku tak pasti…sbb aku Cuma manusia biasa…bukan baik sangat pun….terlalu bnyak kekurangan yg  Cuma my family jer tau…tp nak wat mcmna org tue tak sabar menunggu sampai dia sakitkan hati aku lg.. tak apalah.. sya tak marah Cuma kecewa..tp untuk smua you have DONE to me its not easy to me to forgive you…

biarlah ruang dan waktu yg tentukan semuanya... hmm...

Hmm Now, cter pasal my officemate… thanks for semua office mate sbb sambut my birthday…

N thanks for kak Suzie n Azwan sbb sudi  tman tunjukkan kita jalan gie PJ… THANKS SANGAT2… 

hmm... ada lagi satu bnda aku nak cakp, aku kecewa..knp??????????????? biarlah aku tahu...

buat pengetahuan seseorang...
aku bukanlah manusia yg suka ambil tahu hal org atau apa...
tp bila aku ambil tahu hal dia its means awak adalah org yg PENTING dalam hidup sya...
sya tak tahu nak cakp kat awak that i LIKE you very much....
maaf kalau sya selalu ganggu awak.... klau awak tak suka..
its ok sya tak kan ganggu awak lagi... 
sorry kalau slalu jd penyibuk dalam hidup awak...
sorry...(sorry)

No comments:

Post a Comment