Wednesday, April 3, 2013

sudah lama...

assalamualaikum... dah lama tak update blog...
bukan tak ada cerita cuma aku busy sangat2.. sehingga aku tak ada masa nak update  blog.... sehingga nak buat laporan for bulan 3 nie pun tak siap lg... dah masuk bulan 4 dah nie... mmg aku sangat busy..
kerja kat office jngn tnya bnyak mna..but i'm happy.. coz bila busy semua BENDA YG PAHIT semua dengan cepat berlalu pergi....

msti korang tnya apa bnda pahit itukan...
sbnrnya aku tak suka nak cerita tp for me apa salah aku kongsi supaya org tak buat mistake yg sama right?
baru2 nie aku gie Penang.. n then  aku dapat satu cerita someone tuduh i like my bff.... aku mmg rapat dengan semua my bff... tp untuk suka salah seorang dari mereka bg aku tak mungkinlah...sbb aku sangat setia dengan PERSAHABATAN... tp itu bukan masalah yg wat aku rasa MARAH tp yg buat aku marah knp perlu kau tuduh aku suka org sdgkn kau tak knal aku siapa.. kau tau ke aku jenis mcmna... kau tau rasa sakitnya dikhianati oleh org yg kau dah kenal 11 tahun lamanya. kau rasa ke kena hina ngan org hnya sbb kau syg org? msti korang tak pernah rasa..tp aku pernah rasa..so tlg jngn sedap2 tuduh aku suka org ni, org tue.. sbb aku bukan jnis yg cepat jatuh HATI... aku mungkin ramai SAHABAT atau layan mereka sangat BAIK... tp itu tak bermakna i LIKE HIM...(hati org jngn DIDUGA buruk padahnya nanti)
aku tak kata aku tak ska org..kalau aku suka pun aku lebih prefer senyap2... tp setakat nie tak ada kot...sbb terlalu busy dengan kerja..tak ada masa nak pkir... 

oh yer baru2 nie pergi penang.. sangat happy dapat isi my time with my bff & my adik2 izzah & bell.... syg korang semua... thanks coz layan aku ngan baik..thanks for izzah & zatie coz bg pinjam bilik... i LOVE you all....

right now aku rindu mereka semua.....

msg siapa tue? ha..ha..

sedapnya makan nak cikit cikgu?

fewitt!!!!!!!!!!!!!!! bestnya makan nak cikit...

my BFF.. yg paling BEST....

Wah tunjuk angkat berat ke?????

Fokus2..nanti kalah dekat aku nanti...ha..ha..

jahat iz... buat tanduk.... merajuk nanti..ha..ha..




Gambar masa praktikal pula:

this my place....

lauk yg aku masak... tak taulah best ke tak.... ha..ha..


kawan2 praktikalku....

lauk yg ku nasak... ha..ha..
that all my story... tak ada yg indah pun... hanya aku &ceritaku...

3 comments:

  1. uish tersebar gmbr aku di merata2 tmpt. hahaha

    ReplyDelete
  2. weh bukan kamu yg masak...sy yg masuk..adooooiiiii..huhuuhuh

    ReplyDelete
  3. sya masak tau sue... cik sakura biasalah org femes mmg mcm tue....zatie aku rindu.... ha..ha...:)

    ReplyDelete