Saturday, October 6, 2012

KISAH hati...

Assalamualaikum...
dah lama aku tak update blog sendiri...
cbnrnya aku tak tahu apa aku nak cerita...
hari-hari aku berjalan mcm biasa..
kadang2 gembira....kadang2 duka bertandang tanpa diundang....
aku jalani hidup aku spt biasa....
tp lately nie....
aku rasa hidup aku sedikit terganggu....
cbnrnya aku terkejut jugak...
sbb aku tak sedar semua nie...
tp tiba2  kawan pd roomate aku mnyedarkan aku...
dan bila bnda itu selama ini korang tak sedar..
tiba-tiba ada org sedarkan...
korang rasa mcmna??????????????????????????
serius aku terdiam..
dan aku tak tau nak wat apa....
yg aku tau aku  stay mcm biasa..
dan buat spt tiada apa-apa..
tp mampukah...
hntahlah..ckrg aku hanya mampu berdoa pd Allah agar Allah beri aku petunjuk..
lately nie mmg bnyak Allah bg petunjuk...
tp aku masih tak yakin...dan banyak lg persoalan dalam diri yg tak terjawab...
ku ngadu pd mak..mak pun cakp doa bnyak2 kak long...
pd acu...acu cakp pun mcm tue..
pd kawan2 diorang pun cakp mcm tue..dan ckrg ku serahkan semuanya pada Allah....
aku tahu Allah tahu apa terbaik untuk aku... 

dan baru2 nie aku ada tangkap gambar ngan cousemate aku..
walau bukan semua...tp stay coursematekan dan nie gambar2 kami..
comei tak?????????????????????








ini kami..tp ada yg tak ada..tp tak apalah... yg penting sweet moment ngan korang tak mungkin aku lupakan...dan one day i will miss you all..masa tue klau ada umur panjang mungkin jumpa korang bila korang dah ada anak n husband / wife..hu..hu.....:) aku doakan korang BAHAGIA n BERJAYA..love you all...

No comments:

Post a Comment