Thursday, June 7, 2012

kecewa...

assalamualaikum...
sorry title aku kali nie agak sedih..
tp itu yg aku rasa sekarang...
aku kecewa bila org2 yg aku syg n sentiasa tersenyum pada mereka..
wat aku kecewa.. knkadang aku sendiri tertanya..
apa salah aku?????????????????????????
sampai mereka sanggup wat airmata  aku menitis...
knkadang aku tak cakp apa pun..
knkadang aku tercari-cari salah aku..
sometime aku nangis sendiri..
aku tak pernah nak bermusuh..apatah lg kalau ia org yg patut aku syg...
lg aku tak nak bermusuh.. malah aku nak sentiasa bahagia ngan diorang..
setiap hari aku doa pd TUHAN agar semua tak jd mcm nie..


dan aku kecewa when my fren said dia brenti belajar..
sbg kawan aku rasa aku sangat tak guna..
coz tak dapat wat dia truskan apa yg dia impikan..
aku sangat sedih ngan keputusan dia...
aku syg dia.. dan kalau bleh aku tak nak dia wat keputusan..
tp ia dah terjadi.. n aku doakan dia berjaya n dapat kerja yg baik2...
n persahabatan kita akan sentiasa kekal..itu yg slalu aku harapkan...


aku kecewa bila carry mark aku tak sebagus mcm org lain... 
so..
aku terpaksa simpan atau luangkan lebih bnyak masa tuk study berbanding org lain..
dan itu wat aku btul2 tension...
but ia tak wat diri ini putus asa..
aku tau perjalanan aku masih jauh..


sometimes... kecewa tue wat aku mngalirkan airmata tanpa aku sedar..
kadang2 wat aku hampir putus asa..
kadang2 wat aku rasa no body will accept me as my self...
knkadang aku rasa hntahlah...
tp aku percaya satu perkara..
klau kat luar sana ada ramai yg diuji lebih dasyat..
knp tak aku trus bertahan... awalaupu aku masih ada yg syg..
masih ada yg ambil berat..
dia mungkin tak dapat tngok aku..
dia mungkin hanya mampu dengar suara aku..
tp setiap kali aku balik rumah..
dia lah yg wat aku smangat kembali tuk truskan cita-cita aku selain mak aku n ayah aku..
dia insan yg aku syg kat dunia nie..
knkadang aku terfikir kalau Tuhan tarik dia dari aku..
aku tak tau mcmna sedihnya HATI yg satu nie..
aku syg dia...
Ya Allah panjangkanlah umur anyen dan sihatkanlah tubuh badanya...
aku syg dia Ya Allah...
kau panjangkan juga umur kedua ibu bapa ku...
dan kau ampunkan dosa mereka dan kau berkati mereka ya Allah...:)


minggu nie minggu study week: so, aku sdg berusaha sedaya upaya aku..insyallah.. n to my fren kila, fizah, dayah, liza, arip, aizul, syuk, li, mizah, zatie, wanie, bell, nana,kak adhwa, n semua coursemates goodluck in your exam...:)


n to my lover: good luck... n jngn tension2... wat baik2 n ingat Allah is always with you..disaat awak rasa nak marah just remember HIM...n disaat awak rasa penat just remember HIM n your mama... insyaallah akan berjaya dan akan tenang hati awak tue..:)

No comments:

Post a Comment