Thursday, June 14, 2012

happy birthday....:)

assalamualaikum...
happy bithday to me yg ke ?????????????????.. ha..ha... rahsia...
tp bila pkir pasal umur its make me scary.... nak tau knp????????????????
sbbb tak habis study lg.. pas tue tak ada kerja lg.. pas tue tngok kawan2 ramai dah kawin...
ada yg dah ada anak lg..
aku semua tak ada.. just ada aku dan dri aku...
but btul kata my fren..msanya akan tiba jua..sama ada cepat atau lambat...
so sabar jer...


n thanks for semua yg wish birthday sya..
thanks for my frens sbb happykan sya..
n thanks for my roomate, my new fren coz give me card n coklat..
mcm tau2 jer aku sangat suka coklat.. ha..ha...:)
n this my pictures with my frens...
me n mereka.. ok mari aku perkenalkan kawan2 aku yg handsome2 nie... yg belah kiri syukri
yg sebelah syukri aizul, yg pkai baju biru tue li, n lastly yg comel2 tue akulah.. ha..ha...:)

me, with iz n Li...

me n wanie...

me n Li..

n HAPPY BITHDAY to syukri yg sambut birthday dia pd 14/ 6...
moga success slalu kawan....
n sya sangat2 gembira dapat kawan dengan mereka...
nak tau knp sbb mereka make me happy...
n make me tak boring duduk kat usm nie...:)




n thanks to my mum...
sbb lahirkan aku kat dunia nie...
n thanks to Allah coz masih beri aku bernafas hingga ke hari ini...
n thans to my prince coz nyanyikan lagu birthday tuk sya..
n awak jaga kesihatan baik2....




n thanks to semua..
but i have one song that i dedicate to someone:
Siapa
Sebenarnya aku padamu
Mungkin sama dengan teman lain
Yang bisa kau buat begitu
Dan bila
Tiada lagi teman bermain
Kau pulang tuk dapatkan aku
Itulah aku…padamu...

* aku sering tertanya adakah aku penting dalam hidup dia??????????????????
kalau aku penting knp dia tak habis2 mnyakiti HATI aku...
kadang2 melihat dia berubah.. HATI nie makin SEDIH...
tp aku diamkan ajer kerna aku tau...
dia takkan mengerti apa aku rasa..
yer, buat pengetahuan dia... aku mmg ada HATI n PERASAAN...
dan apa yg aku luahkan hari tue cbnrnya banyak lagi yg tak terluah..
tp aku simpan hanya sbb aku terlalu sygkan kamu....
sometimes aku tertanya sendri.. sometimes sbb terlalu pkir sampai termimpi2..
n dh msuk 2 hari aku mimpi bnda yg sama... adakah ini jwapan yg Tuhan nk beritahu aku?????????????????????

No comments:

Post a Comment