Wednesday, March 21, 2012

sakitnya HATI....

  assalamualaikum...
maaf kali nie aku mmg emo...
tak kisahlah org nak cakp apa pun...
tp aku mmg tak bleh tahan....
dan mmg aku tak bleh tahan...


bila ada insan yg tak pernah kenal aku...


tiba2 talk about me like SHE know me very well...
pas tue tak tanya aku.. atau tak pernah minta kebenaran aku...
tiba2 TUDUH aku mcm2....
pas tue....
guna BARANG aku tanpa kebenaran aku...


for SHE and the geng:
aku just nak cakp..
TERIMA KASIHlah wat aku mcm nie...
perangai korang atau perbuatan korang...
wat aku sedar... yg aku tak sepatutnya letak KEPERCAYAAN yg tinggi kat org...
dan wat aku lebih sedar...
yg tak SEMUA INSAN suka kita...
dan IKHLAS terima kita.. yg buruk dan tak ada kelebihan nie...
dan wat aku lg sedar...
yg aku perlu berhati-hati dalam berkawan...
dan wat aku lg2 sedar yg pas nie aku kna mentionkan kot org yg aku syg kat korang..
supaya tak adalah mama atau paparazi yg wat gosip2 hangat niekan....
dan pas nie aku knalah "BAIK" ngan kauorgkan..
bila dah susah2 wat research kat lib.. pas tue bg jer kat korang...
dan korang bleh senang2 COPY kan...
tak pyah susah2 jalan kaki... susah2 tngok internet... susah2 cari kat rak bahan....


kauorang pas nie aku cuba jd "baik" eh...
dan terima kasih atas semuanya...
SANGAT TERTEKAN...



HATI: tlg bersabar...anda sedang diuji oleh manusia yg tiada anda....
bila mcm nie wat aku mcm nak BALIK PILAH sangat2.. bleh tak??????????????????????????????

No comments:

Post a Comment