Friday, March 30, 2012

my life for this week....:)

assalamualaikum... 
minggu nie sangat busy.. bnyak sangat kerja... senang cter klau bleh mata nie berjaga 24 jam... aku nak jer wat mcm tue.... tp mustahillah... sbb bg insan yg suka tido mcm aku nie.. tiba2 nak wat mcm tue mmg pelik... hu..hu...
terlalu bnyak maklumat yg terpaksa kami cari...
kadang2 bila tak dapat dan tak faham tue aku mulai tertekan... senang kata mudahlah tuk aku naik angin...
dan yg paling pnting muka aku akan jd mcm muka.. hntahlah susah nak gambarkan... serius aku sangat tertekan..
ngan exam n asigmnt....
di saat aku mcm nie aku hope sangatlah... jngn ada org cari pasal ngan aku.. atau sengaja mnyakitkan HATI yg satu nie... sbb aku manusia biasa.. bisa MARAH bila aku rasa tertekan dan stress....
minggu nie aku cuba jaga kesihatan aku.. tp ada masa aku failed.. korang tau sbb apa.. biasalah... masa... disaat prut minta diisi.. bnyak lg kerja tak siap..so aku skip mkn aku... hu..hu..
dan disaat aku cbuk2 nie masih ada masa lg aku nak membaca.. hu..hu...
yes... aku ngah membaca sebuah buku nie... not LOVE story ok... just buku motivasi.. tuk diri sendiri.. tp bestlah.. make me smile masa aku ngah tension ngadap notes tue....
sabtu nie ada aman kampus... budak desa aku cakp semua kampus wat.. n usm jd tuan rumah.. tak taulah.. tp i will join it... mlm2 jalan kaki kat kampus beb.. mna nak dapat.. ha..ha..
lately nie adalah 2/ 3 aktiviti yg aku join.. tp ada satu aktiviti nie yg aku tunggu2 n dah masuk tahun akhir dah.. baru aku nak join... ha..ha.. (teruk aku)
lately nie bnyak sangat persoalan dalam kepala.. tp aku diamkan dulu.. my be after january 2013 i will get the answer... hu..hu... coz ckrg nie bnyak komitmen.. so just forget my question... n try to make my self happy....
lg satu thanks to li, coz membersihkan laptop aku...terkejut bila melihat terdapat beribu2 virus dan sakit pd laptop syg aku nie....n thanks coz mengurangkan duit wyg aku coz slalu menderma cter2 terbaru kat panggung kat aku.. hu..hu..:)
n to mizah, thanks sbb bnyak tlg aku siapkan asgmnt....
n to my prince thanks coz alway with me msa sya perlukan awak.. walau kita jauh... :)
n thanks to my mum sbb always bg semangat tuk anak dia yg mcm kanak2 baru nak hidup nie...:)

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

No comments:

Post a Comment