Monday, March 12, 2012

Rindu....SANGAT RINDU..

Assalamualaikum..
fana sangat2 rindu ckrg..
tak tau mcmna nak cakp..
fana sangat2 rindu kat mak, ayah, adik, anyen, uwan, along, awish,n semualah..
td dengar suara mak...
rasa nak cakp jer...
mak, along nak balik... alg rindu sangat2 ngan mak...
dengar suara along@ danish..
wat diri nie rasa nak nangis.. rindunya nak dengar suara comel tue....
rindu tngok dia menjerit coz kna sakat ngan adik....
rindunya nak main ngan awish..
nak gaduh ngan along...
rindunya.... rindu nak gaduh ngan adik...
gaduh coz sruh dia ikut aku pie jalan ngan mak.. coz aku tak pandai parking kereta.. ha..ha..
rindu nak borak ngan anyen..
nak dengar anyen ngadu pasal sakit dia..
rindunya....nak dengar mak punya bebelan....
membebel coz aku wat kerja rumah tak spt apa yg dia nak... hu..hu...
rindu...ternyata fana sangat rindu...
rindu.... rindu nak jumpa mr. Syed Fareez...
nak dengar dia cakp... handsomekan org...
walaupun penat dah dengar... rasanya dah dekat 10 tahun dengar ayat tue...
tp stay rindu semua tue.. serius aku rindu.....
rindu sangat2..

USM bila awak nak bg sya cuti?????????????????????
saya nak balik jumpa mereka semua...
sya syg mereka semua....
angin sampaikanlah SALAM RINDU nie pada mereka..
Ya Allah sesungguhnya aku rindu mereka semua..
sampaikanlah salam kerinduanku ini sehingga aku mnjadi kerinduan mereka..
panjangkanlah umur mereka, murahkanlah rezeki mereka.. 
jagalah mereka walau dimana mereka berada...
dan hindarilah mereka dari sebarang mala petaka..
kerana aku sangat2 menyayangi mereka.... 

No comments:

Post a Comment