Friday, January 3, 2014

hmm...

Assalamualaikum..
 apa khabar? lama dah tak update blog...
bukan tak nak update... tp tak tahu nak story apa..
lagi satu asyik sangat layan korea dekat rumah.. dengan layan Novel...
oh yer... sya dah dapat kerja... (so happy) (alhamdulillah)
tp kerja biasa-biasa jer...
oh yer cakp pasal novel.. banyak betul novel aku dah borong...
sampai dah penuh almari and tak tahu nak letak kat mana....
oh yer cter pasal tahun baru pula..
OMG... umur aku dah 24.. tp perangai still mcm bdk 14 tahun..
kadang-kadang aku nmpak aku tak jauh beza pun dngn student aku..ha..ha..

n i am happy coz my BFF pun dah dapat kerja..
TAHNIAH Aizul...
N for My BFF dari SBPIJ pun aku happy bila kau dah dpt kerja..
alhamdulillah..moga 2014 ini memberi KEBAHGIAAN pada kita...
dan pada izzatie my fren yg slalu balik sama masa kat USM tahniah syg dah dapat en. suami..
so jeles ok.. aku doakan kau bahagia untill jannah...
n for my classmate masa form 6 yang nak Nikah 18 hari bulan nie Nazira..
Tahniah..moga perkahwinanmu BAHAGIA didunia & akhirat....

hmm...
for my mum... mak bg along 4 bulan i will make our dream come true....
n for my maksu & pak su & danish & awish bg tumpang rumah n tlg angkat barang...
aku syg sangat ngan mereka semua...





n for someone special in my HEART.... Walau awak tak pernah tahu
saya syg awak sangat2. ( sbb sya tak pernah bgtahu)  sya slalu doakan awak bahagia.... tp just nak minta satu jer,  jangan ignore sya dalam hidup awak sampai bila2 walau satu hari kita tak ada jodoh...
sbb awaklah org yang sentiasa ada disaat sya JATUH..
saya tak minta untuk awak syg sya.. tp izinkan sya syg awak...dan selalu doakan awak...

n for my students...
please belajar rerajin..
sbb sya slalu doakan terbaik untuk awak semua...
saya sayang setiap dari kamu..
semua ada sifat masing2.....

n for my officemate..
Aishah, kak ros.. kak mardhiah..
sangat happy dengan korang..
best sangat..sampai lupa segalaa masalah....:)



No comments:

Post a Comment