Wednesday, December 19, 2012

biar GAMBAR berbicara....

assalamualaikum....
today aku tak nak cakp apa2 just nak show kat kamu semua apa aku buat dari start sem sampai dekat nak study week nie....dan biar gambar berbicara....

this picture with my classmates.... comel tak kami.... mari yer aku knalkan yg pkai tudung meroon tue namanya laila, yg sebelah dia comel lote tue akulah, yg pkai tudung coklat sebelah aku mizah, n yg pkai tudung pink sue, yg pkai tudung hijau ruhul & yg pkai tudung kelabu fatin.. yg berdiri 4 org tue pula bell ( yg pkai tudung pich) , kila ( tudung hitam) n iekin (yg pkai tudung coklat) n jejaka malaya tue sapuan...

tngah snap....:)

nie masa briefing Latihan Industri..hntah mna satu aku, aku pun tak dapat cari....(*_*)

nie masa jalan-jalan dengan atyn... pinjam anak buah dia sekejap....tp comel sungguh budak 2 org nie..aku rindu....(*_*)

comel mereka...

nadia & jue....

Dinner time... masa nie aku punya melaram.. jngn cakp mcmna... tp aku seronok... n this pic thank for kak reena.. sayang akak....(*_*)

this my pic with laila & mizah.. gambar dinner tak upload lagi sbb ada dekat atynn.. so nanti bila dah dapat aku upload yer....(*_*)

with Nadia...

nie masa tak ada kerja kuar dengan my roomate & my bff... korang rasa kaki siapakah yg paling comel?

This my BFF... kalau nak ngorat silakan... yg baju hitam Syukri & yg baju biru Aizul....
masing-masing single tau..ha..ha..(kata merekalah)

this my BFF yg paling BEST... nak tau knp.. sbb dia yg akan dengar segala masalah aku..
dari masalah cinta, masalah pelajaran sampai masalah family....n thanks to him coz always beside me...

Nie my BFF paling senyap & pemalu.... so kalau korang nak usha dia kna ada skilllah...

This my cute roomate for this sem... roomate aku nie namanya zatie / cik sakura... roomate aku nie bakal cikgu tau... so tlg jangan main2 kang cikgu zatie marah nanti tak tau...(*_*)

this my BFF Lii / nama facebook dia Lii qq.. jangan tanya aku knp nama facebook dia mcm tue...
dia bff aku paling pelik.. tpkorang tak blehlah ngorat dia sbb dia single but not avaible..ha..ha..

Nie citer / Filem baru aku nak terbitkan.... ha..ha... pelakon dia biarlah rahsia... ha..ha...

ini dia 3 jejaka kacak semalaya... (*_*)

nie me & my roomate..comelkan kami... mcm tedy bear..ha..ha..(*_*)

bila masa my roomate candid aku pun tak tau..ha..ha...

nie aku & my adik..kat tapak pesta.... cute tak kami....

nie muka aku paling sengal... tak tau asal tiba2 aku bleh wat mcm tue...

nie muka baget betul.... tp aku paling suka gambar nie....

Indahkan ciptaan Tuhan.. ini aku capture dari Pulau aman... sebuah perkampungan nelayan di Pulau Pinang.... credit to atynn sbb  beritahu ttg tempat nie..n thanks for "someone" sbb bawa aku gie sini.. best dapat makn mi udang segar dari laut...(*_*)

that me....

nielah someone tue yg telah menculik aku dan membawa aku ke Pulau aman.. caption tak tahan "menculik" ha..ha..
cbnrnya dialah insan yg dah bawa aku jalan-jalan kat Pulau Aman nie... n thanks to him coz bawak sya gie cnie....

Nie ambil gambar ngan Lecture agama & hubungan sosial... Dr. Shariffah Suraya...

Nie aksi gila2 aku ngan my classmates...

ha..ha... laila mcm artis sangat...

Nie makan laksa with my roomate & my BFF kat restoran TANDUK... best tau laksa dia... rugi tak cuba...(*_*)

Nie budak mana hentah pemalu sangat....
nie sahajalah cerita aku tuk hari nie for this sem.... banyak yg aku alami for this sem tp senang citer HATI aku sangat TERLUKA this sem tp disebabkan ada MY BFF & my ROOMATE yang sangat sengal dan SENGAL... ia wat aku TERSENYUM dan cuba untuk MELUPAKAN apa yg berlaku... pada DIA, aku dah maafkan.... aku bukan manusia pendendam tp TLG JANGAN LUKAKAN HATI aku lagi.... n for my BFF jom study... this OUR last SEM... jom pulun dapat pointer bagus2 sem nie... n aku minta maaf kalau ada wat silap & salah kat korang... sayang korang sangat2... LOVE YOU ALL....Good Luck....

No comments:

Post a Comment