Saturday, January 22, 2011

our story part 1

Jika sesuatu itu bleh difahami tanpa perlu bersuara, aku pasti, ramai yg akan gembira...
tp...
hakikatnya terlalu susah....
semua harus diluahkan...
dan tanpa kata-kata...
kita ibarat tiada apa...
aku ingin berkata..
tp.. 
mataku lbih senang berbicara..
kerana aku tahu mataku tak pernah menipu
mulutku mungkin bnyak menipu..
tp sepasang mata milikku tak pernah menipu..
tp...
ah...
terlalu susah tuk diluahkan..
akhirnya ditikar yg satu itu juga ku tunduk sujud..
memohon keampunan kerana hati ini sudah mula melanggar batasnya..
mulut ini dah mula berbicara..
bila tangan ini dah mula lbih dari jangkauan
dan mata ini tak mampu lg mnjaga batasnya..
aku pasrah...
di tikar itu aku menangis..
tangisan yg hnya aku dan DIA tahu knapa????????????
ku tak mampu lg mnahan..
ku harap dia mampu memberi
setitis KESABARAN ...
agar aku mampu menepis segala KELEMAHAN...

SOMETHING DIFICULT TO SAY, HOPE SOMEONE CAN UNDERSTAND WITHOUT USE MY WORD... JUST USE MY EYES... YOU CAN SEE EVERYTHING...


No comments:

Post a Comment