Wednesday, August 8, 2012

cik HATI berbicara...


Cik HATI berbicara: Assalamualaikum…. Masa aku taip nie aku pun cik HATI aku mcmna keadaannya… yg aku tau… aku mulai SEDAR…. Hidup nie tak mcm cerita dongeng yg aku selalu baca…. Hidup nie cbnarnya terlalu jauh bezanya ngan novel2 yg selalu aku baca… saat nie aku rasa.. betapa bnyaknya KESILAPAN yg telah aku buat… antaranya… membiarkan diri nie hanyut ngan angan2 yg tak ada kesudahan…. Ya.. aku akui… aku mungkin tak sedar yg aku nie org HILIR mna mampu membina rumah di sebuah KOTA yg cbuk…. Akulah org HILIR yg berani mengambil risiko membina rumah di KOTA yg aku tau hampir semua PENGHUNInya… tak spt aku.. dan terlalu berbeza ngan aku.. akulah MANUSIA itu.. tp salah aku juga…kerna aku terlalu menyayanginya…. Dan aku bukan penyair dan aku tidak mempunyai KEISTIMEWAAN itu kerana itu yg aku tahu aku MENYAYANGINYA kerana ALLAH.. dan kerana kesempurnaan yg ada padanya membuatkan aku menjadi MANUSIA yg gagal dimata mereka… membuatkan aku menjadi manusia yg terbuang dimata mereka…. Dan kerana itu aku…

Right now, aku sedang dilanda masalah.. dan fikiran aku sangat serabut..MA tak boleh daftar… dan I had send email to dr. amirul, dato’ and datin… and tiba2 I got a called from mangmnt office from cik mariyam.. dia marah-marah aku… and aku dah tentulah surprise coz tiba-tiba I got called from mngmnt office..and I told her everything why I can’t take MA in second year… tp dia still marah2 kat aku… aku tak tahu adakah aku bersalah…and she want me to send the list name of student want to take MA this sem.. I just send to her and I told her sorry if I make mistake…. I do not know how this will happen.. and aku sangat serabut… I called my fren aizul and told him aku sangat serabut… but I know he also have a same problem with me and he also have another problem… but he still give me motivation.. he told me don’t think it… but I still think about it…and right now I still feel serabut and kusut.. aku tak tahu nak share ngan sape… I just pray to Allah.. hope HE will hear my problem….
Dari CIK HATI: Right now I know who is my real fren and always with me.... problem always make we realize who is care about ours right????????????????????????????

No comments:

Post a Comment