Wednesday, April 25, 2012

setelah sekian lama....

assalamualaikum...
lama rasanya sya tak update blog...
why???????????????? coz sangat2 busy...
busy dengan my family.... busy dengan kawan-kawan n busy dengan si dia....
cuti seminggu mmg habiskan masa bersama org yg sya sayang dan sya sangat gembira....
sya gembira bila lihat senyuman mereka... klaulah satu hari nanti sya tak ada, sya harap mereka masih mampu tersenyum spt hari ini.. saya syg mereka semua... dan sya harap sangat Allah dengar doa saya supaya jaga mereka semua baik2... 

today dah 5 tahun sya ngan sidia.. dan genap 8 tahun sya syg dia...
masa yg sangat lamakan???????????????????????
saya sendiri tak sedar begitu lama sya syg awak...
saya sendiri tak sedar begitu lama sya tunggu awak...
saya sendri tak sedar sejak bila sya mula suka dekat awak...
saya nak ucap thanks kat awak coz sabar layan saya... n thanks coz 
selalu layan saya...
awak, klau satu hari sya tak ada saya cuma nak awak tau... saya syg awak...
dan soalan yg awak tnya hari tue.. mmg sya tak ada jawapan...
yg sya tau sya happy bila awak happy walau bukan dengan sya...
saya BAHAGIA bila lihat awak gembira... saya doakan awak sentiasa bahagia...

n for my fren.. sorry dah lama aku tak antar report frenship kitakan... aku sangat2 busy..
n minggu lepas aku sakit... sorry sangat2...
korang tlg doakan kesihatan aku ok... aku syg kauorang semua...
sayang sangat-sangat....

to my mum sorry mak... klau anak mak tak call mak.. anak mak sangat busy...
mak alg syg mak sangat-sangat.. alg minta maaf klau ada yg alg wat mak sakit hati...
alg tau alg bukan anak yg baik.. tp mak sabar ngan anak mak nie... mak alg syg mak sangat... miss mak sangat2.. insyaallah klau kerja alg siap alg pergi terengganu tue.. klau tak, alg minta maaf.. alg syg mak..

the date must remember:

2/5- present SWOT KOSSAN
8/5- submit asgmnt APP
16/5- present APP
18/5- submit report SM...

to all my frens especially: mizah, aizul, li, kak farha, kak reena, syukri let's do our asigmnts...:)

No comments:

Post a Comment